نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین > اولین رویداد شتاب (استارت آپ) مجازی روبان برگزار خواهد شد
۱۷۶ بازدید

اولین رویداد شتاب استارت آپ مجازی روبان

اولین رویداد شتاب (استارت آپ) مجازی روبان برگزار خواهد شد

اولین رویداد شتاب (استارت آپ) مجازی روبان برگزار خواهد شد.
برگزاری اولین رویداد شتاب استارت آپ مجازی روبان از۲۰تا۳۰دیماه در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین برگزار خواهد شد.
سعید تاسا دبیر برگزاری رویداد استارت آپ روبان گفت: این رویداد بزرگ با حمایت امور بانوان و خانواده استانداری قزوین و در راستای طرح جامع مشاغل خانگی جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.
سعید تاسا هدف از برگزاری این رویداد را در راستای ماموریت دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت افزایش مهارت و توسعه کار آفرینی و توانمندسازی دانش آموختگان عنوان کرد و گفت:این رویداد در دو بخش طراحی و دوخت لباس مشاغل با محوریت طرح های ایرانی و اسلامی لباس مشاغل و تغییرات پوششی ارگونومی در دوران کرونا برگزار می گردد .
وی افزود: محک زدن ایده ها، وارد شدن به دنیای کسب و کار ، یافتن شرکای تجاری آینده و استفاده بهینه از تجربیات و دانش کارشناسان حاضر در حوزه پوشاک و البسه کار از مزایای برگزاری این رویداد مجازی است.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه استارآپ ویکند فرصت مناسبی است برای تمامی علاقمندان در استان و کشور تا ضمن آشنایی با ماهیت این قبیل رویدادها، در حوزه کارآفرینی، ایده پردازی ، ارائه مدل کسب و کار و دیگر مفاهیم مرتبط نیز اطلاعات لازم را کسب کنند.دبیر برگزاری با اشاره به اینکه ثبت نام و ارسال ایده در رویداد شتاب استارت آپ مجازی روبان از ۲۰دیماه الی ۳۰دیماه سال جاری صورت می پذیرد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانندبه سایت http://jdqazvin.ir/roban مراجعه نمایند.
وی در خصوص شرایط شرکت در رقابت‌های استارت‌آپ بیان کرد: شرکت‌کنندگان لزوماً دانشجو نیستند و به هیچ شرایط خاصی نیاز ندارند. ورود و شرکت همه افراد اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان و … در این رقابت‌ها آزاد است و تنها شرط این است که دارای ایده باشند.
تاسا در ادامه با بیان اینکه هر فردی مجاز به ارائه فقط یک محور است، اظهار کرد: آثار دریافتی بعد از بررسی اولیه توسط اساتیدو منتورها مشاوره و هدایت می شوند و به شرکت کننده گان فرصت داده می‌شود تا بر روی ایده ،اصلاحات مورد نظر را انجام دهند و به یک طرح نهایی کسب و کار برسد تا در تاریخ ۷ بهمن ماه رویداد بصورت مجازی برگزار شود .دبیر برگزاری رویداد، اصلی‌ترین مزیت برگزاری چنین رقابت‌هایی را شناسایی ایده‌های برتر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال عنوان کرد و خاطر نشان کرد: ایده تجاری افراد توسط داوران که اغلب از اساتید و سرمایه گذاران هستند بررسی و سپس ایده های منتخب با حمایت مالی و معنوی و در اختیار قرار دادن فضا و تجهیزات تولید،تجاری سازی می شوند.
وی با بیان اینکه آمار بیکاری در کشور ما بالاست و در قشر فارغ‌التحصیل این میزان دو برابر و بیش از ۲۵ درصد است، افزود: نیروی انسانی اولین و مهم‌ترین منبع برای هر جامعه‌ای است و این نرخ از بیکاری یک تهدید به شمار می‌رود اظهار داشت: کارآفرینی با ایجاد فرصت‌های شغلی و تولید ثروت و بهبود شرایط اقتصادی، پیش‌زمینه‌ای اساسی جهت ارتقای سطح اقتصادی و فرهنگی جامعه است.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا