نسخه آزمایشی
۹۷ بازدید


مهندس پیله چی،رئیس جهاد دانشگاهی قزوین ، به مناسبت چهل و دومین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی از مرکز علمی کاربردی جهاد بازدید نمود.
در این بازدید چند ساعته همکاران مرکز دیدگاه و نظرات خود را در خصوص مسایل و مشکلات مطرح کردند.پیله چی افزود رویکرد جدید جهاددانشگاهی در شعار ۴۲ سال تاسیس این نهاد به عنوان زیست بوم نواوری نخبگان متبلور است.
در ادامه مهندس تاسا سرپرست مرکز گزارشی از اقدامات آموزشی فرهنگی مرکز را ارایه نمود وی خاطر نشان کرد دانشجویان مرکز در سال جاری افتخارات خوبی را در مسابقات استانی و جشنواره های ملی داشته اند در پایان از عوامل اجرایی برگزاری غرفه مرکز در نمایشگاه مشاغل خانگی تقدیر بعمل آمد.
همچنین وی از تلاش های جهادگران در زمینه ییشرفت جهاد دانشگاهی تقدیر به عمل می آید.

همزمان با ۴۲سال تاسیس نهاد جهاددانشگاهی از دانشجویان برتر تقدیر شد. این مراسم که با حضور مهندس پیله چی رییس جهاددانشگاهی و مهندس تاسا سرپرست مرکز علمی کاربردی برگزار گردید از دانشجویان خانم فاطمه زارعی و خانم فاطمه افشار که در ترم قبل موفق به کسب رتبه اول رشته با معدل۲۰ شده بودند و همچنین از خانم فاطمه لطیفی و ابوذر باقری که در مسابقات ورزشی استانی حایز رتبه سوم رشته دارت شده بودند تقدیر بعمل آمد.
در ابن برنامه تاسا گفت طی یکسال گذشته کسب رتبه برگزیده جشنواره کشوری قرآن و عترت و همچنین کسب مقام دوم مسابقات مناظرات دانشجویی استان از دیگر افتخارات کسب شده دانشجویان می باشد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا