نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین > خانم زهرا تاج احمدی تبریزی، دانشجوی نمونه مهارتی استانی
۲۱۱ بازدید

آئین ­تجلیل از برگزیدگان دانشجوی نمونه مهارتی کشوری و استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۹۹ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور دکتر محمدحسین امید رئیس و هیأت رئیسه دانشگاه جامع علمی کاربردی، آئین تجلیل از برگزیدگان دانشجوی نمونه مهارتی سال ۱۳۹۹ این دانشگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر پیش­بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین به صورت گذرا در خصوص مأموریت­های این معاونت در بخش خدمات­رسانی به دانشجویان گزارش داد.

سپس دکتر روحیان مدیرکل امور دانشجویی ضمن تقدیر و تشکر از شورای راهبردنگاری و عوامل اجرائی، به ارائه گزارش آماری از فرآیند انتخاب دانشجوی نمونه مهارتی کشور در سال ۱۳۹۹ پرداخت.

در این مراسم از ۷ نفر دانشجوی نمونه مهارتی کشوری و ۱۷ نفر دانشجوی نمونه مهارتی استانی با اعطای لوح تقدیر و هدایای نقدی تقدیر بعمل آمد.
زهرا تاج احمدی تبریزی،دانشجوی کارشناسی طراحی و تکنولوژی دوخت مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین،در بین ۱۷نفر دانشجوی نمونه مهارتی استانی انتخاب شده و لوح تقدیر خود را از دکتر فتح طاهری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین دریافت نمود.
همچنین در این مراسم دانشجویان نمونه کشوری به بیان نقطه نظرات خود و دست­آوردهای خود از آموزش­های علمی کاربردی پرداختند. دانشجویان حاضر در این جلسه ارائه محتوای کاربردی، اساتید مجرب و علاقمندی به رشته تحصیل را از عوامل موفقیت خود در فرآیند تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی برشمردند.

گفتنی است ۹ استان دارای دانشجوی نمونه مهارتی استانی نیز بصورت همزمان پذیرای دانشجویان نمونه مهارتی خود بودند و به صورت مجازی در جلسه حضور داشتند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا