نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین > اخبار فرهنگی > در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین صورت گرفت؛ اهدا ۳۰۰ جلد کتاب به دانشجویان
۴۱ بازدید

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و توسعه کسب و کارهای خانگی ۳۰۰جلد کتاب با محوریت مشاغل خانگی به دانشجویان اهدا شد.
سعید تاسا، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین گفت: مطالعه و کتاب‌خوانی، کسب دانش و علم روز، بنای آغازین و زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت همه‌جانبه‌ی کشور و راه‌یابی ورود به دنیای مملو از سعادت، خردورزی و آگاهی انسان‌هاست.
وی افزود: ایران کشوری درحال‌توسعه است اما باوجود افزایش شمار باسوادان، متأسفانه فرهنگ کتاب‌خوانی و سرانه مطالعه جایگاه مناسبی ندارد که این مهم به‌مثابه یکی از عوامل توسعه نیازمند ریشه‌یابی و ترویج نسخه‌ای برای این مشکل است.
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری دغدغه اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بوده است و در این راستا با گسترش فرهنگ کتابخوانی می‎توان به اهداف تعیین شده دانشگاه دست یافت.
تاسا در پایان اعلام کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با هدف توسعه کسب و کارهای خانگی ۳۰۰جلد کتاب با محوریت مشاغل خانگی حوزه زنان و مرتبط با رشته های هنری و مهارتی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین اهدا شد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا