نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین > اخبار فرهنگی > نمایشگاه رنگ رویا با هدف تبیین اقتصاد حین تحصیل دانشجویان برگزار می‌شود
۲۰ بازدید

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین اظهار کرد: نمایشگاه دانشجویی رنگ رویا طبق انعقاد تفاهم نامه با مرکزی آموزشی هنرهای تجسمی شیوه از هفتم بهمن ماه در این مرکز بآغاز به کار کرد و تا دوازدهم بهمن ماه آماده میزبان علاقمندان خواهد بود.

سعید تاسا رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین،در خصوص برگزاری نمایشگاه دانشجویی رنگ رویا بیان کرد: پیش از این نیز نمایشگاه‌های دانشجویی بسیاری طبق تفاهم نامه با مرکز آموزشی شیوه و حوزه هنری قزوین برگزار شده بود که با استقبال خوب دانشجویان همراه شد.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه هنر، ایجاد و تبیین فضا اقتصادی برای دانشجویان در حین تحصیل است که دانشجویان با شرکت در این نمایشگاه‌ها و ارائه آثار خود می‌توانند فضا اقتصادی و ایجاد اقتصاد خرد را فراهم کنند.

این مسئول ابراز کرد: این نمایشگاه سبب می‌شود تا آثار دانشجویان در معرض دید قرار گرفته و بااین اقدام ضمن کسب تجربه برای دانشجویان شرایط بازار کار و معرفی کارها فراهم شود.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ اثر از حدود ۲۰ دانشجو توسط استادان مطرح استانی انتخاب و در این نمایشگاه قرار داده شده است که عناوین این آثار شامل عکاسی در تصویرسازی، طراحی پیشرفته، تکنیک و طراحی تصویرسازی، تصویرسازی تبلیغاتی و مطبوعاتی و همچنین هنر در دنیا کودک می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: نمایشگاه رنگ رویا شنبه هفتم بهمن ماه ساعت ۱۶:۳۰ باحضور دکتر محمد دوسرانیان مقدم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین، دانشجویان، استادان عرصه هنر و هنرهای تجسمی در گالری شیوه برگزار می‌شود.

تاسا در پایان صحبت‌هایش ضمن قدردانی از استادان و دانشجویان گفت: نمایشگاه از هفتم تا دوازدهم بهمن ماه هرروز از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا