نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین > مجوز راه اندازی مرکز نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاددانشگاهی واحد قزوین صادر شد
۱۹۴ بازدید

مرکز نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین با موضوع طراحی لباس راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قزوین،به استناد دستورالعمل ایجاد مراکز نوآوری و مراکز رشد دانشگاه ابلاغی از معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مجوز ایجاد مرکز نوآوری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین با موضوع “طراحی لباس” در استان قزوین ، با هدف تهیه ملزومات لازم ، تجهیزات ، فضای فیزیکی و آموزش های مورد نیاز صادر گردید.
گفتنی است این مرکز با هدف نوآوری، در راستای کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان مبتنی بر مزیت های داخل استان از جمله حوزه لباس و پوشاک، شناسایی و توانمندسازی ایده پردازان، نوآوران، دانشجویان و اساتید خلاق و نوآور مرتبط با موضوع فعالیت این مرکز و فراهم نمودن زمینه تجاری سازی دستاوردهای علمی استان در این بخش مزیت دار استان در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.
تجاری سازی فناوری یکی از زمینه های بسیار مناسب اشتغال زایی و کسب در آمد می باشد که جهاددانشگاهی با علم بر این موضوع و همچنین براساس برنامه ششم توسعه برنامه ریزی های لازم برای رسیدن به این هدف را انجام داده است.
شناسایی نخبگان و کارآفرینان، ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت و حمایت از شرکت های دانش بنیان از جمله مواردی است که در جوامع توسعه یافته کنونی از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد که در این راستا مرکزآموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین با تلفیق فناوری و طراحی نوین اقدام به اخذ مجوز مرکز نوآوری با عنوان “طراحی لباس” کرده است.
این مرکز با ایده جذب خلاقیت‌ها و نوآوری‌های دانشجویان ایجادشده‌ و به دنبال حمایت از صاحبان ایده به منظور عرضه یک محصول مبتنی بر دانش و پژوهش به بازار می باشد.
مرکز نوآوری طراحی لباس درصدد است با شناسائی پتانسیل های موجود و حمایت از صاحبان ایده ایجاد بستری برای ارائه شیوه های نوآورانه و خلاقانه و راهکارهای جدید حوزه پوشاک براساس آخرین متدهای روز دنیا بازار کار جدیدی پیش روی جوانان و دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با توجه به مزیتهای استان در موضوعات طراحی و دوخت لباس نماید.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا