نسخه آزمایشی
۱۶۱ بازدید

کارشناس فرهنگی دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین گفت: جشنواره «#دهه هشتادیا» با همکاری آموزش‌وپرورش برای دانش آموزان دبیرستانی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از اول تا ۱۰ مرداد به آدرس اینترنتی http://jdqazvin.ir/dahe۸۰/ ارسال کنند.

زینب رشوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جشنواره «#دهه هشتادیا» با همکاری آموزش‌وپرورش برای دانش آموزان دبیرستانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مراکز علمی کاربردی مهارت‌محور هستند و اولویت این دانشگاه کارآفرینی است؛ با توجه به شعار سال که «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام دارد تلاش داشتیم تا دانش آموزان را درگیر این شعار کنیم تا به فکر آینده خود بوده و کارآفرینی داشته باشند.

کارشناس فرهنگی دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین گفت: جشنواره ملی «#دهه هشتادیا» در سه رشته عکاسی، یادداشت نویسی و فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای و در محورهای کالای خوب تولید استان، کارگاه‌ها و شرکت‌های تعطیل شده، علم + مهارت، پشت میز یا پشت دستگاه، هم‌سفره (تأثیر خرید من بر سفره کارگران)، اژدهای واردات، برندپوشی به چه قیمت و ایران آینده برگزار می‌شود، البته حوزه هنری از آثاری که حائز کسب رتبه شوند حمایت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از اول تا ۱۰ مرداد به آدرس اینترنتی http://jdqazvin.ir/dahe۸۰/ ارسال کنند و نتایج نیز ۱۶ مرداد اعلام خواهد شد.

رشوند خاطرنشان کرد: مرکز نوآوری و شتاب دهی منش، طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین، پارک علم و فناوری استان قزوین، سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قزوین و شرکت دانش‌بنیان جهت‌نما از حامیان این رویداد ملی هستند.

وی گفت: از سازمان‌ها و ارگان‌هایی که ما را در اجرای این جشنواره همراهی کردند به‌ویژه از شهرداری قزوین و حوزه هنری کمال تشکر را داریم اما نکته قابل‌تأمل این جشنواره این بود که سازمان‌های متولی تولید و بازرگانی که متولی امر حمایت از تولید هستند متأسفانه از این جشنواره حمایتی نکردند که این جای بسی تأمل دارد.

کارشناس فرهنگی دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین در پایان یادآور شد: در خصوص جوایز این جشنواره باید بگوییم که امتیاز داور در ۸۰ ضرب شده و به همان میزان جایزه نقدی تقدیم برگزیدگان خواهد شد.

رشوند متذکر شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تواند به آدرس قزوین، خیابان دانشگاه، کوچه شهید خاکعلی، پلاک ۱۵، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره ۳۳۶۶۴۰۴۸ و ۰۹۳۵۹۱۹۴۳۴۵ تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا