نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قزوین > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین > بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در محکومیت اقدام تروریستی کشتار دختران دانش آموز مظلوم افغانستان
۱۴۱ بازدید

دانشگاه جامع علمی کاربردی با صدور بیانیه ای اقدام تروریستی اخیر را در کشور همسایه افغانستان و فلسطین اشغالی محکوم اعلام کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ؛ به کدامین گناه کشته شده است»

دویست و پنجاه دانش آموز همچون چکاوک های خونین بال را به خاک و خون کشیدند. این فاجعه جانکاه نه تنها خانواده دختران دانش آموز مدرسه سیدالشهدای کابل را داغدار نمود بلکه ملت بزرگ افغان و همه مسلمانان جهان خصوصا ملت بزرگ ایران را در سوگی عظیم نشاند که با هیچ مرهمی التیام نخواهد یافت.

استمرار چند دهه آتش افروزی تروریسم در این منطقه با هدف جلوگیری از توسعه و عقب نگه داشتن کشورها اسلامی نشان می دهد که مداخلات خارجی با ادعاهای مبارزه با تروریسم هیچ ارمغانی به جز گسترش ویرانی و ناامنی روزافزون برای منطقه نداشته و ملت ها به وضوح می بینند که نیروهای نظامی خارجی خود منشا ناامنی و گسترش تروریسم هستند.

دانشگاه جامع علمی کاربردی با محکوم نمودن این واقعه اسف بار و ابراز همدردی با خانواده های قربانی از همه آزادمردان می خواهد تا صرفا به ابراز تاسف و محکومیت بسنده نکرده و قدم هایی عملی و موثر در مبارزه با ریشه های تروریسم و مجازات مجرمین برداشته و عدالت را برای قربانیان و ثبات و امنیت و آرامش را برای مردم منطقه تامین نمایند.

این حادثه تاسف بار و غم انگیز را به خانواده های این عزیزان، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) و خانواده بزرگ دانشگاه جامع علمی کاربردی به ویژه دانشجویان محترم افغانستانی شاغل به تحصیل در این دانشگاه صمیمانه تسلیت عرض می نماییم.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا