نسخه آزمایشی
۴۴ بازدید

بازارچه کسب و کار و نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و خدماتی مدارس متوسطه و مراکز آموزش عالی مهارتی استان قزوین پنجم اردیبهشت ماه در مراسمی با حضور مسئولان استان گشایش یافت.

در مراسمی با حضور دکتر محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، دکتر دوسرانیان مقدم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، دکتر وکیلی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین و مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، بازارچه کسب و کار و نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و خدماتی مدارس متوسطه و مراکز آموزش عالی مهارتی استان قزوین گشایش یافت.

در این نمایشگاه که در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» و با هدف ترویج فرهنگ اقتصادی و استفاده حداکثری از ظرفیت دانش آموزان، هنرجویان، نخبگان، کارآفرینان و ارتباط موثر ایشان با مراکز آموزش عالی، موسسات دانش‌بنیان و شرکت‌های تولیدی برپا شده است، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین به معرفی رشته‌های مهارتی خود پرداخته است.

گفتنی است این نمایشگاه با غرفه‌های تولید، کدنویسی، گلستان زندگی، هدایت تحصیلی، معرفی رشته‌ها و مشاغل استان، رویداد کسب و کار و کارآفرینی از پنجم تا هفتم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی قزوین برای بازدید علاقمندان دایر بود.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا